1.Hoće li mi kupljena ulaznica za Trsatski kaštel doći na e-mail?
Ulaznica za Trsatski kaštel i račun će vam doći na e-mail koji koristite za prijavu na RCC portal.
2.Trebam li ispisati ulaznicu prije dolaska na Trsatski kaštel?
Ne trebate, ulaznicu možete s mobilnog uređaja pokazati na ulasku na Trsatski kaštel.
3.Hoću li dobiti račun na e-mail ili na Trsatskom kaštelu?
Račun o uspješnoj transakciji će vam biti poslan na e-mail koji koristite za prijavu na RCC portal.
4.Mogu li kupiti ulaznicu za Trsatski kaštel unaprijed?
Ulaznice možete kupiti za bilo koji datum u godini.
5.Mogu li doći drugi dan ako mi dan za koji je kupljena ulaznica ne odgovara?
Za bilo kakve promjene obratite se direktno Turističkoj zajednici grada Rijeke na neki od navedenih kanala:
- E-mail: info@visitRijeka.hr
- Telefon: +385 51 335 882
6.Kad kupim ulaznicu, gdje ju mogu naći?
Ulaznice se nakon uspješne kupovine mogu naći na vašem korisničkom računu pod "Moje narudžbe".