1.Kako da se prijavim na portal Rijeka CityCard?
Na Rijeka CityCard se možete prijaviti ako imate korisnički račun, registracijom novog računa te putem Google, Facebook i Twitter računa.
2.Kako da se registriram na portal Rijeka CityCard?
Proces registracije možete započeti na web stranici Rijeka CityCard klikom na gornju desnu ikonu čovjeka koji predstavlja vaš korisnički račun, ili klikom na bilo koji crveni gumb „Kupi RCC usluge“ ili „Plati račun“. Na ovim lokacijama odaberite opciju „Registrirajte se“.
Otvoriti će se prozor sa informacijama potrebnim za registraciju, kao što su Ime, Prezime i Email adresa. Možete se registrirati i putem Google, Facebook i Twitter računa.
Nakon upisa svih podataka za registraciju, dobit ćete email za aktivaciju vašeg RCC računa. Nakon što stisnete na link u emailu i aktivirate račun na web stranici, moći ćete koristiti usluge koje pruža web portal Rijeka CityCard-a.
3.Koliko je siguran web portal RCC i Torpedo kartica?
Usluge RCC-a i Torpedo kartice su na visokoj razini sigurnosti.
4.Je li plaćanje preko web portala RCC sigurno?
Da, naš partner WSPay posluje sukladno sa PCI DSS sigurnosnim standardom razine 1 međunarodnih sustava plaćanja (American Express, Discover Financial Services, JCB International, MasterCard i Visa).
5.Jesu li moji podatci sigurni na web portalu RCC?
Da, vaši podatci su sigurni na web portalu RCC.
6.Koje vrste RCC kartica postoje?
Postoji samo jedna vrsta RCC kartice – Torpedo kartica. Trenutno se koriste dva dizajna Torpedo kartice:
7.Za što sve mogu koristiti RCC portal?
- za upis prava na Torpedo karticu za korištenje usluga javnog gradskog prijevoza
KD Autotroleja - za kupnju parkirne karte za otvorena ili zatvorena parkirališta kojima upravlja
RIJEKA plus d.o.o. - za najam električne bicikle
Ricikleta - za obnovu članstva i plaćanje dugovanja u
Gradskoj Knjižnici Rijeka - za plaćanje računa
Ri Stan kreditnim i debitnim karticama bez naknade
8.Što je ponavljajuće plaćanje?
Ponavljajuće plaćanje omogućuje vam redovitu naplatu odabranih usluga na Rijeka CityCard portalu bez potrebe da brinete o mjesečnom plaćanju ili potrebom da svaki put unosite podatke s kartice i brinete koji je datum u mjesecu. Ponavljajuća plaćanja omogućuju vam plaćanje svih usluga na određeni datum ili po isteku usluge za koju je odabrano ponavljajuće plaćanje.
9.Za koje se usluge mogu koristiti ponavljajuća plaćanja?
Trenutno su dostupne usluge
10.Mogu li za pojedine usluge prekinuti ponavljajuća plaćanja?
U svakom trenutku možete promijeniti postavke kroz svoj korisnički račun > Moja ponavljajuća plaćanja.
11.Gdje se nalazi popis ponavljajućih plaćanja?
U vašem korisničkom računu postoji opcija moja ponavljajuća plaćanja. Klikom na link pojavit će vam se pregled svih trenutno aktivnih ponavljajućih plaćanja (primjerice mjesečna karta za Autotrolej javni prijevoz).
Ukoliko nemate aktiviranih ponavljajućih plaćanja prikazat će vam se poruka "Trenutno nemate spremljenih ponavljajućih plaćanja."
12.Koja je razlika između ponavljajućeg plaćanja 1. u mjesecu ili nakon isteka usluge?
Ponavljajuće plaćanje omogućuje vam redovitu naplatu odabranih usluga na Rijeka CityCard portalu. Ukoliko ste odabrali ponavljajuće plaćanje nakon isteka usluge, ista će se naplatiti redovito tek po završetku trajanja odabrane usluge (npr. mjesečna karta za prijevoz).
Ukoliko ste odabrali ponavljajuće plaćanje na određeni iznos na određeni dan u mjesecu usluga će se naplaćivati redovito svaki mjesec prema odabranom datumu sa određenim iznosom za odabranu uslugu.
U svakom trenutku možete promijeniti postavke kroz svoj korisnički račun (Moja ponavljajuća plaćanja).
13.Što ako odlučim prekinuti ponavljajuće plaćanje prije isteka usluge?
Ukoliko odlučite odustati od korištenja ponavljajućih plaćanja usluga će se naplatiti za tekući mjesec u iznosu usluge za koju je bilo označeno ponavljajuće plaćanje (iznos mjesečne karte ili režijski trošak).
Ukoliko je riječ o mjesečnom pokazu za Autotrolej tada će se iznos naplatiti u punom iznosu mjesečne pretplate, te se nakon isteka tekućeg mjeseca plaćanja više neće vršiti. Ukoliko je riječ o plaćanju režijskih troškova ili parking karata na određeni dan u mjesecu naplata će se prekinuti sa datumom sljedećeg mjeseca u kojem je usluga trebala biti ponovno naplaćena.